Fler halsdukar!



För lite mer än en månad sen fyllde min pojkvän och hans tvillingbror år. Jag var tvungen att sticka något till dem såklart. Jag bestämde mig för halsdukar. Jordans blev en enkel röd, eftersom hans favoritfärg är röd, och Justins blev en något mer komplicerad kombination av Hufflepuffs och Slytherins elevhemsfärger (då han är Hufflepuff och jag är Slytherin = love between the houses). Båda halsdukarna är 42 maskor breda, vilket i sig kändes fint och nördigt.



Tyvärr har jag inte hunnit sticka så mycket den senaste tiden. Eller hunnit och hunnit, jag har mest inte haft lust. Dock har jag fått en tröjidé! Mina föräldrar skickade garn till en tröja i julklapp, och jag tänkte först sticka mönstret som skickades med, men jag började och blev inte riktigt inspirerad till att fortsätta. Nu funderar jag på att sticka en tröja som liknar en jag stickade för ett år sedan, och sticka in texten "Hugs 4 All", eftersom kramar är bezthezt. Dock måste jag prata med min ömma moder om detta eftersom hon hjälpte mig göra om ett mönstret till den tidigare nämnda tröjan så polokragen togs bort och ersattes med en rundare halsringning. Ska nog börja på kroppen innan dess dock. Får se om det blir något bra av det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Whoa, vilka snygga!! :D

2010-03-23 @ 09:31:31
URL: http://tvanordarochenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0